RSS

Pesta layang-layang


haii petang tadi saje je jalan2 g tengok lelayang..ade pesta layang2 yg memang tiap2 tahun buat kat pasir gudang yg rasenye sumer org jb mesti tau kannn. ni pun rajin nak pegi semata2 kerana Ai. ceh. padehal mamanye yg nak pegi.hik2. 
dtg pun dah lewat jadi dpt tengok layang2 besar2 tu dlm 10min je pastu semua da diturunkan. jadilaaa 10min pun.


lepas tu dok tengok gelagat org jela n tengok org2 biase main layang2 kecik2. pastu balik jem gile  eh macam bosan la pulak entry aku ni k la bye.





hah lagi 1..time jalan2 tu ramai jugak mak bapak yg pakai crotch carrier gendong anak.alooo cian bb mesti tak selesa kalau lama2. tak slese 1 hal, takut efek tulang peha n punggung baby pulak tu. huwaaa..nak tegur kang mcm poyo.haha. smoga mereka tu cepat2 dpt info bkenaan crotch carrier. boleh google kalau nak tau pasal crotch carrier. pls buy ergonomic carrier yer.sobsob...

(update via  apps android blogger.gittew)

#AdamIrfan #9m22d 

2 comments:

Farhana Hassan said...

smpai bila makna pesta layang2 nie?

r.i.n.a said...

21-23 FEB JE MAKWAN.HEHEHE

Post a Comment

l.o.v.e

Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers