RSS

Radang Rahang?


Dah 2-3 minggu sakit rahang. sakit camane? bile bukak mulut luas2, nak tutup balik tu ade bunyik 'KELETUK!'.. macam tulang rahang atas ngan bawah dah lari gitu.. mak ai.. nak gosok gigi pun susah, nak makan beger pun susah.. :(  aku ni dahla menggatal, dah tau sakit slalu je nak bukak2 mulut besar2 time masa lapang.. =.='

Tadi pegi klinik.. sebab semalam dah google pasal sakit rahang ni.. nampak macam bahaye je..huhu..pastu doc cakap ni adelah radang.. aku tanya doc, 'radang'? sebab time tu macam blur ape benda radang2 ni.. huhu sengalnye aku. dia siap tunjuk gambar la..aku dah takot , ingatkan nak kena operate ke ape..fuhh.. skali dia cakap just makan ubat dulu wat smentara ni, kalau tak ok, datang balik wat injection kat tempat tu.. (pipi,dekat ngan telinga, belah kiri). siap cakap jarum tu tak besar pun...size baby punye... isk isk...tak kirela beso ke kecik,yg penting serammm. adoi.. dia kate tu je penyelesaian masalah ni.. haih.. 

Entahla.. kalau 2-3 minggu ni tak ok gak, terpakse la menyerah diri kat sane, kos pun takla mahal, dia kata rm30 jek...huhu.. kos takpenting, yg penting aku takotttttttttt... :(

hopefully boleh baik cepat..

kalau nak tau info lanjut bleh tengok kat SINI

1 comments:

Risik Resepi said...

smg cepat sembuh...:)

Post a Comment

l.o.v.e

Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers